פיתוח | צמיחה | תוצאות

VALUE ייעוץ עסקי ופיתוח ארגוני

ייעוץ עסקי ופיתוח ארגוני VALUE מיועד לעסקים קטנים, בינוניים, ארגונים וחברות, המבקשות לשפר ביצועים, להגדיל הכנסה ורווחיות, להתייעל תפעולית וליצור תשתית ניהול חזקה וצמיחה עסקית. הייעוץ שלנו מקיף מגוון תחומים: שיווק ומכירות, ניהול הייצור, לוגיסטיקה ותפעול, אימון וליווי מנהלים, ניהול פיננסי ועוד. 

ייעוץ ארגוני

פיתוח עסקי

אסטרטגיה ארגונית

פיתוח מיומנויות ניהול

סדנאות והרצאות לארגונים

פיתוח מיומנויות עבודה בצוות

ייעוץ ארגוני

פיתוח עסקי

אסטרטגיה ארגונית

פיתוח מיומנויות ניהול

סדנאות והרצאות לארגונים

פיתוח מיומנויות עבודה בצוות

ייעוץ ארגוני

מטרתו של הייעוץ הארגוני לייעל ולשפר את פעילותו של העסק או של החברה. זהו תהליך עומק הנדרש במטרה להזניק את העסק קדימה ולסייע לו לצמוח והוא טומן בחובו היבטים רבים כגון ראורגניזציה של המבנה הארגוני, גיוס כוח אדם וניהולם, פיתוח צוותים וגיבושם, ליווי והכשרת מנהלים. שירותי ייעוץ ארגוני נעשים על פי רוב על ידי גוף חיצוני אובייקטיבי המסוגל לראות את הדברים ממבט על.

פיתוח עסקי

פיתוח עסקי הינו כלי ניהולי הנבנה על פי אתגרי העסק ועוסק בכלל ההיבטים שנועדו לאפשר צמיחה עסקית. בעולם עסקי מורכב ובסביבה רוויית מתחרים, הפיתוח העסקי הינו כלי משמעותי לצמיחה והתפתחות של העסק. הפיתוח העסקי נועד להגדיל את הכנסות העסק, לבחון שווקים חדשים ומוצרים חדשים כמו גם דרכים נוספות להתבלט מעל המתחרים.

אסטרטגיה ארגונית

בניית אסטרטגיה ארגונית נדרשת כאשר העסק או הארגון מעוניינים לצמוח באופן עקבי והיא למעשה פעולה היוצרת מערכת, או שיטה שעובדת לטובת תהליכי עבודה. על מנת לבנות אסטרטגיה לארגון יש לקחת בחשבון את החזון עסקי, היעדים והמטרות אליהם מעוניינים להגיע, המבנה הארגוני, התנהגות השוק והכלים העומדים לרשות החברה על מנת לממש את כל אלה. אסטרטגיה ארגונית היא תוכנית ארוכת טווח ודינמית ובה פירוט של כל דרכי ההתקדמות של הארגון לעבר השגת יעדיו ולמימוש החזון הכוללים בקרה ומדידה של הפעולות הנעשות.

פיתוח מיומנויות ניהול

אנשי ונשות ניהול מצוינים, מובילים ארגונים מצליחים ובתוכם צוותים הפועלים ללא לאות – כולם יחד, הם אלה שמביאים את העסק או הארגון להצלחה. לכן, על הארגון להשקיע ולפתח את המנהלים והמנהלות שלו באופן קבוע, כי הצלחת הדרג הניהולי, היא הצלחת הארגון כולו. פיתוח מיומנויות ניהול כולל: שיפור היכולת להנהיג, יצירת מוטיבציה לשיתוף פעולה, יכולת תקשורת בינאישית, יצירת אקלים ארגוני פרודוקטיבי, מתן כלים למשוב והערכה, הגדרת נורמות התנהלות בצוות ועוד. פעולות הפיתוח של VALUE מסייעות לבנות צוותים איכותיים ולהכשיר אותם לעתודה ניהולית.

פיתוח מיומנויות עבודה בצוות

מחקרים מוכיחים שצוותים שעובדים בסנכרון מלא, הם אפקטיביים יותר ומייצרים הכנסות גבוהות יותר לארגון, לחברה או לעסק. לכן כדאי להשקיע בצוותים ולהפוך אותם למגובשים יותר. פיתוח מיומנויות עבודה בצוות כוללים: שיפור לכידות, הגדרת מטרות משותפות, בניית תקשורת אפקטיבית, ניהול קונפליקטים, חיזוק תחושת השייכות, בחינת דרכים לקידום שיתוף פעולה צוותי ועוד.

מי אנחנו

קבוצת VALUE המונה שלוש זרועות עסקיות נוספות מיקור חוץ VALUE  לעסקים, VALUE פיננסים 360, נבחרת העסקים V3 עוסקת למעלה מעשור בתמיכה בעסקים בסדרי גודל שונים ומעניקה מגוון שירותים להם העסק זקוק על מנת לצמוח ולהתפתח. צוות הקבוצה מונה אנשי מקצוע בעלי התמחויות ספציפיות המותאמות לאתגרים העסקיים, כולם בעלי ובעלות ניסיון מוכח בתחומי המכירות, כספים, ניהול, פיתוח עסקי וייעוץ ארגוני. שירותי הקבוצה מספקים פתרונות עסקיים מבוססי אסטרטגיה, הניתנים ליישום באופן מלא בעסק או בחברה, על מנת לבנות תשתית שתחזיק לאורך זמן.

הם יספרו לכם יותר טוב על ה VALUE שלנו

הצטרפו לארגונים ועסקים שנמצאים במסלול ההצלחה לאחר שעבדו איתנו

אתם מוזמנים למלא פרטים בטופס הבא:

הצהרת נגישות    תקנון המועדון

כל הזכויות שמורות לקבוצת ואליו 360 שירן אבקסיס בע"מ